Apa yang akan Berlaku Semasa Reiki?

Apa yang akan Berlaku Semasa Reiki?

Reiki terkenal sebagai rawatan yang menggunakan tenaga yang datang dari tapak pengamal tidak seperti perubatan atau proses penyembuhan yang lain yang memerlukan mesin atau apa-apa lagi tetapi Reiki hanya tenaga, tumpuan dengan penggunaan minda dan kuasa sawit .

Semasa sesi Reiki, pengamal berpengetahuan mengenai apa yang berlaku semasa Reiki. Sebagai permulaan, pengamal reiki adalah dengan hanya menggunakan tangan dan meletakkannya di atas sebahagian set mayat pelanggan. Ia biasanya dimasukkan ke dalam pusat-pusat tenaga badan selama kira-kira 2-4 minit setiap tempat.

Selepas pengamal telah dilakukan, ia sering terjadi agar pengamal akan kembali ke kawasan yang mempunyai kebimbangan. Adalah dipercayai bahawa seseorang yang sedang mengalami ketidakselesaan fizikal atau emosi, ia akan menjadi alasan bahawa ia akan mewujudkan tenaga untuk menjadi blok atau membangun atas dan di bawah chakra daripada pengamal. Blok tenaga adalah sama seperti ketegangan otot yang dinyatakan pada bidang kesakitan.

Dalam proses ini, tenaga yang mengalir yang datang dari kepada pengamal tangan halus, dan akan cuba untuk memperbaiki dan mengimbangi aktiviti chakra. Dan tenaga yang datang dari pengamal akan mengalir melalui seluruh badan pelanggan.

Semasa sesi Reiki, pelanggan mungkin akan mengalami apa-apa, tetapi jerking otot atau perasaan pelik tenaga cuba untuk mencari jalan, dan emosi kebahagiaan kesedihan yang akan keputusan dengan air mata. Tetapi ini tidak bermakna bahawa ia adalah kesan negatif tetapi ia adalah semua yang baik dan normal. Selepas sesi, apabila pengamal dilakukan, kesan reiki akan berlama-lama kepada pelanggan selama 1 hingga 2 hari,

Tidak ada komentar:

Posting Komentar