3 Rawatan Herba Untuk Herpes Terdapat dalam Taman Dapur Anda

3 Rawatan Herba Untuk Herpes Terdapat dalam Taman Dapur Anda

Jika anda pergi untuk rawatan herba untuk herpes, mencari tempat yang sedia pasti boleh menjadi sukar. Ubat-ubatan preskripsi hanya menyerang gejala dan sebaik sahaja kesan perubatan berkurang, anda boleh mengharapkan tanda-tanda untuk kembali lagi dengan sepenuh hati. Virus ini perlu dirawat dan mendapat menghapuskan off menggunakan herba semulajadi yang anti virus dalam alam semula jadi dan boleh juga didapati di dapur anda juga.

Bawang putih

Sebagai anti bakteria dalam alam semula jadi, bawang putih adalah semua herba pusingan untuk merawat herpes. Ia adalah anti kulat dan anti virus dan juga dengan hampir 80 atau lebih sulfur sebatian yang telah diiktiraf oleh syarikat-syarikat farmaseutikal untuk mengeluarkan pelbagai ubat sulfa. Bawang putih mempunyai semua sifat-sifat sulfa dan ia hadir dalam alam semula jadi dan kandungan herba biasa sentiasa ada di dapur anda. Tanpa risiko kesan sampingan, bawang putih boleh memastikan ubat dalam semua peringkat herpes.

Dan bawang putih boleh digunakan oleh semua orang dan juga ibu-ibu mengandung dengan selamat boleh memberi rawatan bawang putih jika mereka dipengaruhi oleh herpes kemaluan wanita. Anda perlu menggunakan jenis mentah bawang putih dan barangan organik dianggap sebagai salah satu yang terbaik yang dibawa dari pantai pasaran petani organik ke pantai. Dengan mengambil 4-5 ulas sehari dan jumlah yang bergantung kepada keupayaan anda untuk bertolak ansur dengan rasa.

Goldenseal

Rasa goldenseal kurang menjijikkan berbanding bawang putih dan ia juga mempunyai ciri-ciri anti-virus dan anti-bakteria yang besar juga. Anda boleh menggunakannya dengan selamat di semua tempat sensitif seperti kemaluan yang kadang-kadang tidak mungkin dengan bawang putih. Untuk herpes kemaluan lelaki dan herpes genital wanita, goldenseal adalah pertaruhan yang lebih baik kerana ia tidak boleh mencipta jenis ketidakselesaan yang sama dengan bawang putih. Dan tidak ramai orang seperti juga kekerasan jika bawang putih dan biasanya pergi untuk goldenseal sebaliknya.

Tetapi berbanding dengan bawang putih, tindakan goldenseal adalah lebih lemah dan boleh mengambil penggunaan berpanjangan. Bawang putih dikenali untuk bertindak dengan lebih berkesan dalam menyembuhkan herpes dan diketahui mempunyai jauh lebih kuasa anti patogen yang diperlukan untuk menyediakan rawatan untuk herpes. Tetapi menjaga mengetepikan kesan, rawatan herba adalah pertaruhan yang jauh lebih baik daripada pergi ke doktor dan mengambil ubat-ubatan dan menggunakan salap di kawasan yang terjejas. Mereka bukan penawar kekal untuk herpes.

Echinacea

Herba ini dianggap terbaik untuk menjanakan sistem imun anda dan di dunia kita penuh dengan pencemaran dan toksin, sistem imun telah mengambil pukulan. Kita kurang imun kepada penyakit berbanding nenek moyang kita berabad-abad yang lalu. Jika sistem imun anda yang besar dan sentiasa bersemangat, anda kurang cenderung menerima kesan daripada serangan virus dan bakteria.

Anda boleh mengambil Echinacea dalam bentuk jus, teh atau sebagai berwarna untuk mengubati bersedia herpes dan mendapatkan sistem imun anda dan berjalan sekali lagi dan ia adalah salah satu yang terbaik di kalangan senarai rawatan herba untuk herpes.

5 komentar:

  1. Saya tidak tahu sebab mengapa sesetengah orang merasa sukar untuk mempercayai bahawa terdapat ubat untuk HERPES SIMPLEX, saya telah menderita herpes sejak 4 tahun lepas dengan teman lelaki saya tetapi hari ini saya gembira kerana saya sembuh dengan bantuan ubat herba Dr Diba yang menjadi penyembuh hebat kepada saya. Saya sedang melayari internet mencari bantuan apabila saya melihat testimonial yang dikongsi oleh orang-orang tentang bagaimana Dr DIBA menyembuhkan mereka daripada virus herpes dengan pelbagai jenis, saya amat memerlukan untuk mendapatkan ini
    rawatan tetapi selepas 4 tahun herpes herpes genital Dr Diba meletakkan senyuman ke wajah saya dengan ubat herba beliau. Saya sangat gembira hari ini bahawa kita mempunyai seseorang seperti penyembuh hebat di luar sana, jadi orang saya di luar sana dengan ramah menghubungi penyembuh hebat ini di alamat e-melnya: drsagbo6088@gmail.com. sila pastikan pekerjaan anda baik kerana ada orang di luar sana yang memerlukan ubat penyembuhan anda. anda boleh menghubunginya atau whatsApp nombornya +2347019642881.

    BalasHapus
  2. Saya mengidap herpes kemaluan beberapa minggu selepas saya bersetuju tidur dengan pasangan saya. Dia pergi bekerja apabila saya didiagnosis dan mengambil semua keberanian saya untuk memberitahunya. Saya tidak tahu apa yang dia fikirkan atau katakan, saya fikir dia akan membuang saya. Sambutan awalnya adalah "baik anda tidak mendapatkannya dari saya" sehingga sehari kemudian apabila dia memberitahu saya dia mengalami sakit yang dingin. Dr saya agak hairan tentang hal itu dan membuat keributan besar ini untuk melaporkannya kepada pihak berkuasa kesihatan untuk mendapatkan kebenaran untuk skrip saya. Untungnya ia adalah jenis HPV 1 yang dia katakan saya jarang ditanam pada alat kelamin anda tanpa ia tersebar di seluruh badan tetapi rasa sakit gatal itu banyak dan sakit. Sesetengahnya menasihati kami untuk menghubungi Dr Sagbo Diba yang kami lakukan, dia menghantar ubat herba kepada kami selepas kami memesan dan menggunakannya dengan sewajarnya yang ditetapkan selama 30 hari, yang akhirnya setiap gatal, ruam dan sakit sejuk hilang dan saya terkagum-kagum selepas dia diuji kita herpes negatif. (6 bulan sehingga sekarang saya tidak mempunyai sakit atau gatal yang sejuk sejak). Tetapi ia sangat menakutkan, saya melakukan perkara yang sama melihatnya di internet dan melalui kesengsaraan semata-mata! Saya masih belum memberitahu sesiapa, bahkan ibu saya dan saya hanya berharap saya tidak perlu mengalami kesakitan itu lagi! Kini tunang saya dan saya sering bercanda mengenainya sekarang, terutamanya apabila saya mahu saya mengingatkan dia bahawa dia mempunyai saya herpes !. Saya masih tidak selesa bercakap tentang pengalaman itu tetapi menulis artikel ini membuat saya merasa seperti itu tidak seburuk yang saya fikir ....
    Saya katakan kepada semua orang bahawa Dr Sagbo Diba adalah satu-satunya yang menyembuhkan penyakit ini, tidak membuang masa untuk menghubungi beliau seperti yang kita lakukan. Sekarang kita hidup dengan baik dan gembira semua terima kasih kepadanya.
    E-mel ..... drsagbo6088@gmail.com
    Whatsapp ...... + 2347019642881

    BalasHapus
  3. Saya tidak pernah percaya bahawa terdapat ubat untuk Herpes Genital sebagaimana yang dikatakan oleh doktor Bahasa Inggeris. Menghadapi begitu lama sejak 2013 dalam kesakitan dan ruam untuk mengetahui sama ada terdapat ubat, teruskan mencari di internet sehingga saya bertemu dengan doktor herba kuat ini, Dr Sagbo yang memberitahu saya bahawa ia telah menyembuhkan, saya tidak menunggu supaya saya mengarahkan ubat herba dan digunakan sebagai dia memberitahu saya, di sini saya 3 bulan sehingga kini tiada tanda ruam dan sakit dan saya telah diuji herpes negatif. Sekiranya anda menderita dari virus herpes dari mana-mana jenis sila jangan teragak-agak
    untuk menghubungi dr sagbo diba. dia mempunyai ubat untuk virus itu.
    alamat e-melnya ... drsagbo6088@gmail.com
    his whatsapp ... + 2347019642881

    BalasHapus
  4. HELLO Sahabat yang dihormati, Terima kasih kepada Dr Diba Sagbo kerana telah menyembuhkan saya
    Genital Herpes, saya tidak banyak mengatakan tetapi sepanjang hidup saya selamanya saya akan berterima kasih kepadanya kerana menyembuhkan saya ketika saya fikir ia akan hidup dengannya selamanya, hari ini saya gembira dengan anak-anak saya, suami setelah doktor perubatan mengesahkan status saya Negatif. dalam hidup saya tidak pernah percaya bahawa saya dapat disembuhkan dengan menggunakan ubat herba. Saya ingin menggunakan cara ini untuk menghubungi orang lain yang menghidap penyakit ini atau penyakit mematikan yang semuanya belum hilang, yang harus anda lakukan ialah menghubungi dia hari ini.

    Dr Diba Sagbo
    E-mel - drsagbo6088@gmail.com
    whatsapp - +2347019642881

    BalasHapus
  5. HELLO Sahabat yang dihormati, Terima kasih kepada Dr Diba Sagbo kerana telah menyembuhkan saya
    Genital Herpes, saya tidak banyak mengatakan tetapi sepanjang hidup saya selamanya saya akan berterima kasih kepadanya kerana menyembuhkan saya ketika saya fikir ia akan hidup dengannya selamanya, hari ini saya gembira dengan anak-anak saya, suami setelah doktor perubatan mengesahkan status saya Negatif. dalam hidup saya tidak pernah percaya bahawa saya dapat disembuhkan dengan menggunakan ubat herba. Saya ingin menggunakan cara ini untuk menghubungi orang lain yang menghidap penyakit ini atau penyakit mematikan yang semuanya belum hilang, yang harus anda lakukan ialah menghubungi dia hari ini.
    Dr Diba Sagbo
    E-mel - drsagbo6088@gmail.com
    whatsapp - +2347019642881

    BalasHapus